ZAHTEVNA TEHNOLOŠKA REŠITEV, ENOSTAVNA IMPLEMENTACIJA
Do dinamičnih in personaliziranih oglasov v treh enostavnih korakih
iPROM-ovi strokovnjaki vas vodijo skozi celoten proces, na vaši strani je potrebno minimalno priprav.
OBLIKUJEMO GRAFIČNO PREDLOGO OGLASOV NA PODLAGI VAŠEGA CGP-JA
Za grafično predlogo se lahko uporabi osnovna prilagoditev predloge ali pa vam naš oddelek za kreative izdela rešitev na ključ.
- Osnovna prilagoditev predloge: v oglas vključimo vaš logotip ter prilagodimo barve glede na barve v vaši celostni grafični podobi.
- Zasnova kreative na ključ: naš oddelek za kreative vam izdela grafično predlogo na ključ, ki bo še dodatno navdušila vaše potencialne kupce.
Za katero možnost se boste odločili?
PRIPRAVIMO NABOR IZDELKOV IN TEHNOLOŠKO INTEGRACIJO KATALOGA ZA SAMODEJNO POSODABLJANJE
OGLASI SE SAMODEJNO USTVARIJO, RAZLIČICE PA SE PRIKAZUJEJO IN OPTIMIZIRAJO GLEDE NA RAZPOLOŽLJIVE PODATKE
Katero kategorijo svojih izdelkov ali storitev bi najprej predstavili kupcem na tovrsten učinkovit način?
Priprava in upravljanje kataloga izdelkov še nikoli nista bila tako enostavna
Pet možnosti upravljanja kataloga izdelkov:
Komu je primarno namenjena rešitev?
Spletnim trgovcem
Podjetjem s širšim naborom izdelkov, predstavljenih na spletnih straneh
Idealna za kontinuirano oglaševanje in pospeševanje spletne prodaje
Podjetjem, ki imajo pogoste oziroma stalne akcijske ponudbe
Podjetjem, ki želijo pospeševati prodajo prek digitalnih kanalov
Vsem ostalim e-trgovskim stranem (turizem, skupinsko nakupovanje itd.)
Dodatne možnosti, ki jih ponuja rešitev iPROM Spider Ad
Še naprednejši prijemi za pritegnitev novih kupcev
Uporaba kreativne podloge za krovno akcijo
Popolna možnost dodatne promocije tedenskega kataloga, ki se ga umesti v oglas, povezava pa lahko nato vodi tudi do kataloga PDF na spletni strani
Predloga dinamične kreative se lahko prilagaja tudi različnim parametrom, kot sta vreme (npr. v oglasu pada sneg) in časovna komponenta, kar odpre paleto novih ustvarjalnih možnosti
„Cross-sell“ – prikazovanje podobnih izdelkov, ki si jih je posameznik ogledoval na spletni strani
- „Up-sell“ – prikazovanje dražjih izdelkov od izdelkov, ki si jih je posameznik ogledoval na spletni strani
Odštevalnik časa akcije
Utripajoči odstotki popusta
Na ključ vam izdelamo dinamične oglase za napredne oglasne formate
Na spletni strani se lahko naenkrat prikaže več oglasov različnih dimenzij. V določenem časovnem intervalu se nato vsi oglasi samodejno in istočasno spreminjajo na vseh pozicijah hkrati
Ponovljivi nakupi – prikazovanje izdelkov, ki so jih kupci kupovali nazadnje
- Napovedno ciljanje – prikazovanje izdelkov, ki jih kupujejo ostali pripadniki enake ciljne skupine
Imate še kakšno dodatno idejo, kako vam lahko tehnološka rešitev pomaga doseči prodajne cilje?