ZAHTEVNA TEHNOLOŠKA REŠITEV, ENOSTAVNA IMPLEMENTACIJA

Do dinamičnih in personaliziranih oglasov v treh enostavnih korakih

iPROM-ovi strokovnjaki vas vodijo skozi celoten proces, na vaši strani je potrebno minimalno priprav.

OBLIKUJEMO GRAFIČNO PREDLOGO OGLASOV NA PODLAGI VAŠEGA CGP-JA

Za grafično predlogo se lahko uporabi osnovna prilagoditev predloge ali pa vam naš oddelek za kreative izdela rešitev na ključ.

  • Osnovna prilagoditev predloge: v oglas vključimo vaš logotip ter prilagodimo barve glede na barve v vaši celostni grafični podobi.
  • Zasnova kreative na ključ: naš oddelek za kreative vam izdela grafično predlogo na ključ, ki bo še dodatno navdušila vaše potencialne kupce.

Za katero možnost se boste odločili?

PRIPRAVIMO NABOR IZDELKOV IN TEHNOLOŠKO INTEGRACIJO KATALOGA ZA SAMODEJNO POSODABLJANJE
OGLASI SE SAMODEJNO USTVARIJO, RAZLIČICE PA SE PRIKAZUJEJO IN OPTIMIZIRAJO GLEDE NA RAZPOLOŽLJIVE PODATKE

Katero kategorijo svojih izdelkov ali storitev bi najprej predstavili kupcem na tovrsten učinkovit način?

Priprava in upravljanje kataloga izdelkov še nikoli nista bila tako enostavna

Pet možnosti upravljanja kataloga izdelkov:

1.

UVOZ IZ DATOTEKE XML/CSV/JSON

Prek datoteke XML/CSV/JSON vam lahko zagotovimo uvoz podatkov v svoj administrativni vmesnik Spider AD.

2.

ADMINISTRATIVNI VMESNIK IPROM SPIDER AD

Prek našega administrativnega vmesnika v iPROM PrivateMarketPlace enostavno vnesete podatke o izdelkih, za katere želite, da se prikazujejo v oglasih.

3.

POVEZAVA PREKO API-JEV

Če uporabljate tehnološko bolj zapletene zaledne sisteme, se do vašega kataloga izdelkov povežemo tudi prek API-jev.

4.

UPORABA PODATKOV NEPOSREDNO Z VAŠE SPLETNE STRANI

Podatke o izdelkih, ki jih želite vključiti v oglase, lahko zajamemo tudi neposredno z vaše spletne strani.

5.

POJAVNOST V UGLEDNIH MEDIJIH (BRAND SAFETY)

Vaši oglasi se prikazujejo v uglednih medijih, ob kakovostni vsebini s strogo uredniško politiko (brez lažnih novic ipd.).

Naš strokovnjak vam bo zagotovil dodatna navodila in vas vodil
skozi celoten postopek.
POSVETUJTE SE S STROKOVNJAKOM
Komu je primarno namenjena rešitev?

Spletnim trgovcem

Podjetjem s širšim naborom izdelkov, predstavljenih na spletnih straneh

Idealna za kontinuirano oglaševanje in pospeševanje spletne prodaje

Podjetjem, ki imajo pogoste oziroma stalne akcijske ponudbe

Podjetjem, ki želijo pospeševati prodajo prek digitalnih kanalov

Vsem ostalim e-trgovskim stranem (turizem, skupinsko nakupovanje itd.)

Dodatne možnosti, ki jih ponuja rešitev iPROM Spider Ad

  • Še naprednejši prijemi za pritegnitev novih kupcev

  • Uporaba kreativne podloge za krovno akcijo

  • Popolna možnost dodatne promocije tedenskega kataloga, ki se ga umesti v oglas, povezava pa lahko nato vodi tudi do kataloga PDF na spletni strani

  • Predloga dinamične kreative se lahko prilagaja tudi različnim parametrom, kot sta vreme (npr. v oglasu pada sneg) in časovna komponenta, kar odpre paleto novih ustvarjalnih možnosti

  • „Cross-sell“ – prikazovanje podobnih izdelkov, ki si jih je posameznik ogledoval na spletni strani

  • „Up-sell“ – prikazovanje dražjih izdelkov od izdelkov, ki si jih je posameznik ogledoval na spletni strani
  • Odštevalnik časa akcije

  • Utripajoči odstotki popusta

  • Na ključ vam izdelamo dinamične oglase za napredne oglasne formate

  • Na spletni strani se lahko naenkrat prikaže več oglasov različnih dimenzij. V določenem časovnem intervalu se nato vsi oglasi samodejno in istočasno spreminjajo na vseh pozicijah hkrati

  • Ponovljivi nakupi – prikazovanje izdelkov, ki so jih kupci kupovali nazadnje

  • Napovedno ciljanje – prikazovanje izdelkov, ki jih kupujejo ostali pripadniki enake ciljne skupine

Imate še kakšno dodatno idejo, kako vam lahko tehnološka rešitev pomaga doseči prodajne cilje?

POGLEJTE GALERIJO
POSVETUJTE SE S STROKOVNJAKOM